Ověření věku prostřednictvím Adulto
Ověření věku Adulto
Ze zákonných důvodů je nutné ověřit věk zákazníka v okamžiku prodeje. V případě nákupu na e-shopu se jedná o okamžik uzavření kupní smlouvy, tedy v okamžik, kdy kliknete na tlačítko objednat.
Ověření věku se vztahuje na veškerý náš sortiment a je nutné věk ověřit u každé objednávky.
Pro ověření věku používáme systém Adulto, který nabízí rychlé a intuitivní ověření věku.
Jak ověřím svůj věk?
V první řadě je třeba před dokončením objednávky kliknout na tlačítko "Ověřit můj věk", tlačítko naleznete v posledním kroku košíku ve spodní části. Dále Vám budou nabídnuty 3 varianty pro ověření věku.
1. Ověření bankovní identitou (Bank iD)
Pokud máte k dispozici přístup k internetovému bankovnictví a využíváte jednu z podporovaných bank (Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Fio banka, Komerční banka, MONETA Money Bank, Raiffeisenbank) vyberte možnost Ověřit věk přes Bank iD.
Následně se vám zobrazí seznam podporovaných bank, ze kterého vyberete tu svou. V dalším kroku se do své banky přihlásíte a potvrdíte souhlas s předáním svého data narození službě Adulto.
Následuje návrat na rozcestník Adulto, kde je Vám zobrazen výsledek ověření věku a tlačítkem se snadno vrátíte zpět do svého nákupního košíku, kde dokončíte svůj nákup. Ověření prostřednictvím bankovní identity je mimořádně bezpečné a služba Adulto je oficiálním poskytovatelem služby ve spolupráci s bankami.
2. Služba MojeID
Pokud chcete pro ověření věku použít službu MojeID a máte již vytvořen účet MojeID, ve kterém jste ověřili svou totožnost a máte platnou Identitu občana, vyberte možnost Ověřit věk přes MojeID.
Následně se vám zobrazí stránka pro přihlášení do služby MojeID. V dalším kroku po přihlášení potvrdíte souhlas s předáním svého data narození službě Adulto. Následuje návrat na rozcestník Adulto, kde je Vám zobrazen výsledek ověření věku a tlačítkem se snadno vrátíte zpět do svého nákupního košíku, kde dokončíte svůj nákup.
Pokud nemáte svůj účet MojeID můžete si ho založit zde, více informací o ověření totožnosti v účtu MojeID najdete zde.
3. Doklad totožnosti
Pokud nemáte možnost přihlášení do internetového bankovnictví nebo nemáte bankovní účet vedený u jedné z podporovaných bank, popřípadě pokud jste cizí státní příslušník, můžete ověřit svůj věk dokladem totožnosti, tj. občanským nebo řidičským průkazem vydaným v EU.
Pokud jste připojeni z mobilního telefonu můžete po kliknutí na Ověřit doklad totožnosti vybrat fotku dokladu z vaší galerie fotografií nebo použít přímo fotoaparát mobilního telefonu k pořízení fotografie dokladu totožnosti. Pokud jste připojeni z počítače můžete buď fotografii dokladu nahrát ze svého počítače nebo ověření odeslat na svůj mobilní telefon, kterým budete moci doklad vyfotit. Pokud jste tedy připojeni z počítače a potřebujete pro nahrání fotografie použít mobilní telefon, klikněte na Zobrazit QR kód pro vyfocení dokladu mobilním telefonem a zobrazený unikátní QR kód načtěte svým mobilním telefonem.
Při fotografování dokladu nepoužívejte blesk, který by mohl způsobit odlesky a nečitelnost textu na dokladu. Při fotografování dokladu můžete zakrýt svůj obličej, podpis na dokladu i číslo dokladu. Jakmile doklad vyfotíte nebo nahrajete proběhne jeho automatické zpracování systémem, které může trvat 5 - 10 vteřin. Systém zpracování dokladu vám následně zobrazí výsledek ověření a tlačítkem se snadno vrátíte zpět do svého nákupního košíku, kde dokončíte svůj nákup.
Videonávod, jak ověřit věk - krok za krokem
Děkujeme, Váš Shaman Tobacco